петък, 19 октомври 2012 г.

Видях те есенно красива


Случайно видях те на снимка -
красива жена в ранен есенен ден,
с очи топли, с лъчиста усмивка.
От хубостта ти аз бях заслепен.

Букет цветя държеше в ръцете,
но по-красива беше от тях.
Усмихнато ти блестеше лицето,
а аз че влюбен съм в тебе разбрах.

Сърцето ми галопно препусна,
фанфари свиреха в мойта глава,
не виждах друго освен твоят образ -
образ на нежна, красива жена.

Макар далеч - сега ти си тука,
твойта снимка пред мене стои.
Много искам да те прегърна!
Дали реалност ще стане? Уви!

Километри стотици делят ни,
но ни свързва поне интернет.
Ти на изток си... Аз тук оставам -
с твойта снимка красива отпред.

Но с надежда не спирам да чакам,
дано Господ добър е със мен,
дано двамата с тебе ни срещне,
дано дойде щастливият ден!


Няма коментари:

Публикуване на коментар