понеделник, 20 юли 2009 г.

По скулите се стичаха сълзи




На самотен остров, в океана,

изхвърлен бях от бурните води.

След тежкото корабокрушение –

съвзех се сам. Къде си ти?


Огледах се. Около мене пустош –

само пясъка и стръмните скали...

Тръгнах по брега, за да те търся,

а по скулите се стичаха сълзи.


Сълзите ми се лееха за тебе,

заради спомена изплувал в мен...

Пред очите ми се сменяха картини

от най-щастливия и най-трагичен ден.


Най-щастлив – защото пред олтара

се врекохме да бъдем с теб до гроб.

А най-трагичен е защото сам сега съм!

Но ще те търся аз... на вярата съм роб.


Не може Бог така жесток да е със мене,

да ме дарява с радост и веднага със тъга.

На този остров аз готов съм да живея,

но върни ми, Господи, любимата жена!

Няма коментари:

Публикуване на коментар