неделя, 19 април 2009 г.

Честит Рожден ден, Ани!






















Днес, на мегдана, за да поздравят главната Ана, се събраха:
Дида, Жоро, Хриси, Митко, Крас, Шкафчето,
Валка, Илко, Нели, Румен, Дивото и Лина.
Ето какво измисли за нея таз дружина:

Днес сме всички сбрани на мегдана
Някой ще празнува ден рожден
Ето пременена в сУкно наш`та Ана
Среща всеки с китка от невЕн.


На село са бръже разнасят мълвите,
а таз да науча дойде ми добре!
Макър и денят да наглед мразовит е
едничка ни Ана ме с повода сгре!


грижлива,добра е нашата Ани
душицата и блага кат' захарен памук
а, сърцето и необятен оазис,
но знайте не всичко свършва до тук.

 

Ана,красивата,прелестна дружка
ще черпи на село с локум и бонбон,
ето че гръмна въздушната пушка,
нашта рожденичка прави купон.


Идвам тук със шампанското и тортата
пълни са чашите, чакам те на портата.
Обичам те много и за всичко благодаря
честитка за празника днес ще ти даря.
 


Естествено, че в поздрава се турям,
рожденицата зная - арна е жена!
Прегръдки и целувки и изпращам
и всичките в света убавиня!

 
Прекрасна,убава и нежна
разбира се, е таз жена
един ли момък гледа я копнежно
да бъде здрава, влюбена,добра!
 


Страхотната ни весела Кметица
е нашето единство и любов!
Да бъде все възторжена кат’ птица!
А аз да и попея съм готов!


Ти имаш хубав празник, Ане
ех, че голяма веселба ще падне!
любов и здраве от сърце ти желая -
към звездите да летиш - в безкрая....
 


А така , и аз разбрах новината
тя-баба Ана ще черпи на софрата,
арно здраве от сърце и вещая,
нежност,любов от душа и желая.

 
И аз се включвам в пожеланията
благославям Ани за късмет и здраве
стиховете нейни стопляТ нашите души
банкет ще има ли,Ани,кажи?!


 Аз мисля си днес какво да ти пожелая.
А хич ни мъ бива, какво да мечтая...
Нося ти само много любов (цветя да не кърша).

А, и усмивките ти никога да не свършват


На 20 април върху тортата ще прибави свещичка
една прекрасна жена, която е наша приятелка.
Тя постави на жълтата джанка първата обява за БДИМ

и ни посреща с Добре дошли!
Затова всеки от нас й поднася букет от пожелания
и имаме удоволствие да кажем днес:
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, АНИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар